środa, 24 lutego 2016

1. Kim jestem i po co tak naprawdę idę?

   Wstęp, wstęp, wstęp..

    Nigdy nie lubiłam pisać wstępów, chociaż moja polonistka mówi, że jest to najważniejszy fragment wypowiedzi. Czytając wstęp wnioskujemy, czy rozwinięcie jest warte kilku minut naszej uwagi. Ten post będzie wstępem dla mojej przygody, którą możemy tworzyć razem. 
    Powinnam się przedstawić, opowiedzieć o sobie, ale.. Tajemnice zawsze są bardziej intrygujące. Dzięki temu ludzie mogą tu wracać, nawet jeśli tematyka blogga im się nie spodoba. Nie dowiecie się jak na razie o mnie wiele- ot tak, dla zabawy.
     Przyjmijmy, że jestem xyz. Czy kiedyś poznacie moją prawdziwą tożsamość? Na pewno. 
     Po co tu jestem? 
    Jestem pewna siebie tylko na papierze. W realnym życiu nie zawsze wyrażam swoje zdanie, aby się nie wyróżniać. Wiecie, czasami lepsze jest milczenie, niż rozpętanie burzy. Chciałabym dzielić się swoimi przemyśleniami z innymi. Taki rodzaj darmowej terapii. Może dzięki temu stanę się pewniejsza siebie w życiu codziennym? 
      Co będzie się tu pojawiać?
   Moje przemyślenia, recenzje i pomysły. Brzmi to dosyć chaotycznie, ale zdziwicie się, jak wszystko po upływie pewnego czasu stanie się przejrzyste i proste do ogarnięcia. 
   Pragnę stworzyć bezpieczną przystań specjalnie dla zagubionych duszyczek, takich jak ja. Czy będę warta uwagi? Sami zobaczycie. 

xyz jest offline 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz